یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ |۲۸ محرم ۱۴۴۶ | Aug 4, 2024
عظیم ابراهیم‌پور مسئول قرارگاه جهاد تبیین کشور

حوزه/ مسئول قرارگاه جهاد تبیین کشور گفت: تفکر مقاومت در حال گسترش و جهانی شدن است و این روند به شدت موجب هراس رژیم اسرائیل و کشورهای استکباری شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، عظیم ابراهیم‌پور، مسئول قرارگاه جهاد تبیین کشور در همایش بصیرتی که به مناسبت شهادت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و با حضور کارکنان لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر در نمازخانه این لشکر برگزار شد، اظهار داشت: در دنیا نزاع جدی بین مکتب اسلام و جریان استکباری و صهیونیسم وجود دارد و جریان انقلاب اسلامی و تفکر مقاومت که پرچمدار جبهه حق و مکتب اسلام در مواجهه با صهیونیزم است.

مسئول قرارگاه جهاد تبیین کشور ادامه داد: تفکر مقاومت در حال گسترش و جهانی شدن است و این روند به شدت موجب هراس رژیم اسرائیل و کشورهای استکباری شده است.

ابراهیم‌پور خاطرنشان کرد: نظم نوینی در جهان در حال شکل‌گیری است که این نظم دارای شاخصه‌هایی همچون انزوای آمریکا و انتقال قدرت علمی، اقتصادی و سیاسی از غرب و اروپا به شرق و آسیا و گسترش تفکر و ایدئولوژی مقاومت در برابر سلطه‌گری است.

مسئول قرارگاه جهاد تبیین کشور گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی کشورها در جهان به دو دسته سلطه‌گر و سلطه‌پذیر تقسیم می‌شدند که با شکل‌گیری انقلاب شکوهمند اسلامی این نهضت بزرگ مبدع منطق جدیدی به نام مقاومت در برابر سلطه‌گران شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha